Lem`s Pipe + in act med blårök

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Lem`s Pipe + in act med blårök

en ny dag nya möjligheter...ta till vara denna dag med något meningsfullt det har i alla fall jag gjort.....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=2OsFTSjR0fg"]YouTube - Lem´s Pipe[/ame]

på begäran med motorn igång .......

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=YilzbuC3xis"]YouTube - lem`s pipe in action[/ame]

:love: Get high with hovering
    not drugs :love:
  • Glawe
    • feb 2007
    • 2126

Vaddå ? Menar du att vi inte fick se/höra den igång ? Nu kommer jag inte kunna koncentrera mig på hela dagen och bara fundera....
    Mvh / Fredrik Glawe.

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

motor

Ursprungligen postat av Glawe
      Vaddå ? Menar du att vi inte fick se/höra den igång ? Nu kommer jag inte kunna koncentrera mig på hela dagen och bara fundera....
      har lovat min hustru att klippa gräset i dag men ska göra en ny snutt så fort det går

Kommentar

• wesse
        • maj 2007
        • 5864

spinx

höddu Glawemannen bor du i egyptien eller med tanke på spinxen i bakgrunden på ditt profilkort nog borde du lägg in en bild där du käkar motorer typ i stället....ska bli spännande att se vad du hitt på....

kanske ett tråd med underliga profilkort vore gott att ha

Kommentar

• Glawe
          • feb 2007
          • 2126

:offtopic:

Japp, det det stämmer. Det är sphinxen i bakgrunden. Brukar vara där på sommaren när det är kallt hemma i sverige.

Nä, skäm å sido, det är en gammal semester bild, tagen ett par dagar julafton 2003 (kommer inte igår exakt datum)

Tyckte inte det passade sig att lägga upp en bild på mig själv gnagandes på en os motor
          Mvh / Fredrik Glawe.

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

aj aj

:offtopic:

Japp, det det stämmer. Det är sphinxen i bakgrunden. Brukar vara där på sommaren när det är kallt hemma i sverige.

Nä, skäm å sido, det är en gammal semester bild, tagen ett par dagar julafton 2003 (kommer inte igår exakt datum)

Tyckte inte det passade sig att lägga upp en bild på mig själv gnagandes på en os motor
            du är förståndig du själv fick jag ont i käkarna då jag hade mycket svårt att få in os25fx i munnen önskade nog att jag va lika klok som du....

att ha oplogat är en gåva

Kommentar

• Glawe
              • feb 2007
              • 2126

Du kankse skulle göra en film när du har den igång med hehe ?
              Mvh / Fredrik Glawe.

Kommentar

• wesse
                • maj 2007
                • 5864

motor

Du kankse skulle göra en film när du har den igång med hehe ?
                har en vän som brukar roa sig medatt starta en enya 19 när han håller den i handen så det blir till o filma den händelsen nästa gång

Kommentar

Arbetssätt...